مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 دی 1394 ساعت 09:352015-12-22بين الملل

هوش عاطفی فرزندان خود را تقویت کنید


روانشناس کودک در خراسان جنوبی گفت: هوش عاطفی فرزندان خود را تقویت کرده تا در برقراری روابط و کنترل احساسات به خوبی عمل کنند.

- سیدعلی حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خراسان جنوبی، اظهار کرد: خصوصیات شخصیتی موجب می شود که فرد از شیوه های مناسب برای گذران مراحل زندگی استفاده کند.

وی ادامه داد: هوش عاطفی ، شیوه برخورد فرد با مسائل و فراز نشیب های زندگی را نشان می دهد و مجموعه ای از خصوصیات شخصیتی فرد است که در سرنوشت و سبک زندگی فرد موثر است.

افراد مختلف ممکن است از لحاظ میزان بهره هوشی عاطفی متفاوت از یکدیگر باشند و این تفاوت به شیوه های گوناگون در زندگی آنها نمود پیدا کند.

همچنین کارکردها و عملکردهای افراد به دلیل داشتن درجه هوش عاطفی متفاوت بوده و کل زندگی آنها را تحت الشعاع خود قرار می دهد.

حسینی با بیان اینکه فرزندانی که از هوش عاطفی خوبی برخوردار هستند، ارتباط بهتری با اطرافیان برقرار می کنند، گفت: قدرت سازش بیشتری با مشکلات عاطفی و هیجانی داشته و مسئولیت پذیر تر هستند.

این روانشناس کودک تاکید کرد: فرزندانی که هوش عاطفی بالاتری دارند، راحت تر از دیگر افراد احساسات خود را، کنترل و خیلی هیجانی نمی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوش عاطفی فرزندان خود را تقویت کنید

هوش عاطفی فرزندان خود را تقویت کنید