مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آذر 1394 ساعت 12:152015-12-20سياسي

حکم محمدعلی طاهری نقض شد


وکیل مدافع محمدعلی طاهری از نقض حکم اعدام موکلش در شعبه 33 دیوان عالی کشور و ارجاع پرونده جهت رسیدگی مجدد به شعبه 26 دادگاه انقلاب خبر داد.

سعید خلیلی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: همانطور که انتظار می رفت قضات محترم دیوان عالی با دقت و ظرافت به دلایل و استدلالات ما در بی اعتباری حکم توجه کرده و رای دادگاه بدوی را به لحاظ وجود ایراداتی موجه و قابل تایید ندانسته اند.

وکیل مدافع محمدعلی طاهری معتقد است: با توجه به این گام مثبت و ارزنده دستگاه قضایی، هرچند حکم دادگاه بدوی مغایرت هایی با معیارهای حقوقی و قوانین داشت و تاثیرات منفی در جامعه برجا گذاشت، ولی ضرورتی نداشت که چنین هزینه هایی تحمیل شود.

خلیلی با تشکر از قضات بلندپایه دیوان عالی کشور و نیز مسئولان محترم قضایی به خاطر دقت و جسارتشان در رسیدگی قانونی گفت: امیدواریم شرایط آزادی موکل هر چه زودتر فراهم شود.

بر اساس این گزارش، سعید خلیلی 23 شهریور ماه گفته بود که پس از صدور رای از سوی شعبه 26 دادگاه انقلاب مبنی بر اعدام در خصوص اتهام افساد فی الارض، نسبت به حکم صادره اعتراض کردیم و پرونده به دیوان عالی کشور ارجاع شده است.

سخنگوی قوه قضاییه نیز در نشست خبری مورخ 29 شهریور ماه در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت پرونده محمدعلی طاهری گفته بود: حکم صادره برای محمدعلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم محمدعلی طاهری نقض شد

حکم محمدعلی طاهری نقض شد