مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آذر 1394 ساعت 09:512015-12-19اجتماعي

هوای 5 کلانشهر وضعیت ناسالم است/ پیش بینی 3 روزه هوای کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هوا شناسی کشور گفت: با پایداری هوا و تراکم آلاینده های جوی و افزایش ذرات معلق، وضعیت هوا در شهرهای تهران، - اصفهان، تبریز، قم و اراک در شرایط ناسالم قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احد وظیفه مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هوا شناسی کشور، به اعلام پیش بینی سه روزه هوای کشور پرداخت و گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هوا شناسی، با گذر امواج ضعیف تر از میانی جو کشور، بارش پراکنده برف و باران در برخی نقاط دامنه های زاگرس مرکزی، شمال شرق، استان های واقع در دامنه های البرز شرقی و شرق سواحل دریای خزر پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: روز شنبه با ورود سامانه پرارتفاع، آسمان در اکثر مناطق کشور پایدار پیش بینی می شود که پیامد آن تراکم آلاینده های جوی و افزایش ذرات معلق در جو خواهد بود که سبب کاهش کیفیت هوا در شهرهای تهران، اصفهان، تبریز، قم و اراک است.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هوا شناسی کشور ضمن توصیه به استفاده از وسایل نقلیه عمومی و پرهیز از ترددهای غیر ضروری و فعالیت در سطح شهر گفت: آخرین نقشه های هوا شناسی بیانگر تدام پایداری جو در اغلب مناطق کشور طی روزهای شنبه و یکشنبه است که طی این دو روز کیفیت هوا در این شهر ها در وضعیت ناسالم برای کلیه گروه های سنی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای 5 کلانشهر وضعیت ناسالم است/ پیش بینی 3 روزه هوای کشور

هوای 5 کلانشهر وضعیت ناسالم است/ پیش بینی 3 روزه هوای کشور