مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آذر 1394 ساعت 16:062015-12-09اجتماعي

امروز انجام شد برگزاری آزمون سنجش سلامت 1074 دانش آموز دماوندی+ تصاویر


آزمون سنجش سلامت روان یک هزار و 74 دانش آموز 28 مدرسه شهرستان دماوند در راستایی شناسایی استعدادهای دانش آموزان پایه نهم برگزار شد.

- " از شرق استان تهران، ظهر امروز آزمون سلامت روان بین دانش آموزان دوره تحصیلی نهم در مدارس شهرستان دماوند برگزار شد.

این آزمون با هدف نیازسنجی وضع دانش آموزان در 24 وظیفه عواطف و نگرش در خود، خانواده، مدرسه و اجتماع برگزار شد تا دانش آموزان مورد سنجش قرار بگیرند.

مسئول مشاوران اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند در حاشیه برگزاری این آزمون در گفت وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران با اشاره به اهداف کلی برگزاری این آزمون در مدارس اظهار داشت: این آزمون با هدف بررسی نگرش دانش آموزان، اولویت بندی مشکلات و ارائه خدمات مشاوره ای در حیطه های تربیتی گروه سنی 14 تا 19 سال برگزار شده است.

طاهره پورمقدم ادامه داد: آزمون سلامت روان به دانش آموز کمک می کند تا مشکلات دانش آموزان به خصوص در حیطه روان شناسایی و سیستم ارجاع به مراکز هسته ای مشاوره نیز در این زمینه تقویت شود.

وی افزود: آزمون سلامت روان بین یک هزار و 74 نفر از دانش آ موزان در 28 مدرسه شهرستان دماوند با طراحی 360 سئوال برگزار شد.

مسئول مشاوران اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند با اشاره به عمده ترین مشکلات در حیطه نوجوان افزود: در این زمینه بیشترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز انجام شد برگزاری آزمون سنجش سلامت 1074 دانش آموز دماوندی+ تصاویر

امروز انجام شد برگزاری آزمون سنجش سلامت 1074 دانش آموز دماوندی+ تصاویر