مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آذر 1394 ساعت 15:512015-12-05اجتماعي

مدیرکل هواشناسی قزوین خبر داد بارش برف و کولاک در محورهای مواصلاتی قزوین


مدیرکل هواشناسی قزوین برای 48 ساعت آینده ورود سامانه بارشی ضعیف همراه با وزش بادهای تند را در تمامی مناطق استان پیش بینی کرد.

- آرش بهارونداحمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن ارائه گزارشی از وضعیت جوی دما در استان گفت: برای 48 ساعت آینده ورود سامانه بارشی ضعیف همراه با کاهش دمای هوا و وزش بادهای تند در تمامی مناطق استان پیش بینی می شود.

وی افزود: روز یکشنبه 15 آذرماه سال جاری با ورود سامانه بارشی که با کاهش دمای هوا نیز همراه است، احتمال کولاک در ارتفاعات و گردنه های استان قزوین وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین اضافه کرد: سامانه بارشی از ظهر دوشنبه 16 آذرماه با کاهش ابر و پایان جوی ناپایدار از سطح آسمان استان خارج می شود.

بهارونداحمدی تصریح کرد: سردترین شهر استان قزوین، آوج با 11 درجه زیر صفر و شهر رازمیان با 11 درجه بالای صفر طی شب گذشته گزارش شده است.

این مسئول با اشاره به بارش های روزهای گذشته در استان قزوین تصریح کرد: بیشترین بارش در شهر معلم کلایه از توابع شهرستان قزوین در حدود چهار میلی متر از سوی ایستگاه های هواشناسی استان ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: وجود کولاک همراه با بارش برف در ارتفاعات و گردنه های محورهای ارتباطی استان طی 48 ساعت آینده موجب کاهش دید افقی در محورهای مواصلاتی استان قزوین خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل هواشناسی قزوین خبر داد بارش برف و کولاک در محورهای مواصلاتی قزوین

مدیرکل هواشناسی قزوین خبر داد بارش برف و کولاک در محورهای مواصلاتی قزوین