مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آذر 1394 ساعت 10:012015-12-02سياسي

امام جمعه ملارد: اربعین امسال با تهدید دشمنان آل رسول (ص) همراه است


اربعین پرشور و شوق امسال با تهدیدات دشمنان آل رسول (ص) و تهدیدات رجز خوانان بی مقدار تکفیری و جاهل که در قعر چاه تاریک تاریخ مانده اند، - " به مناسبت اربعین سالار شهیدان اظهار کرد: اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سرور و سالار شهیدان و 72 تن از یاران با وفایش را به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری و مردم ولایت مدار ملارد تسلیت می گویم و امیدوارم همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دین داری در تمامی عرصه های زندگی باشیم.

وی بیان کرد: چهل روز از آن ظهر خون بار عاشورا سپری شد، چله حزنی که هر دم شجاعت از خود گذشتگی و محو در حق شدن سید شهیدان و یاران با وفایش در جان هر عاشق غمگینی ندای از جنس اندوه سر می دهد.

امام جمعه ملارد گفت: اربعین است و کاروان تأثیرگذار عشق آمده، فرزند مکه و منا، زین العباد، آمده، پیک انقلاب‏گر، برای شامیانی آمده است که دل‏ هایشان از بنای مسجد دمشق هم سخت‏تر بود.

اربعین آمده، همراه سپاه پیروز افتخار و وارثان خون و روشنی، اربعین پرشور و شوق امسال با تهدیدات دشمنان آل رسول (ص) همراه است اما نبودن کمترین خوفی در دل عاشقان حسین (ع)، حسرتی بر دل سیاه رجز خوانان بی مقدار تکفیری و جاهلان در قعر چاه تاریک تاریخ مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ملارد: اربعین امسال با تهدید دشمنان آل رسول (ص) همراه است

امام جمعه ملارد: اربعین امسال با تهدید دشمنان آل رسول (ص) همراه است