مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آذر 1394 ساعت 09:512015-12-02سياسي

پیاده روی اربعین حسینی اقتدار مسلمانان را در برابر تروریست ها نشان داد


نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: پیاده روی عظیم برای اربعین حسینی اقتدار مسلمانان در برابر تروریست ها نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از،حجت الاسلام والمسلمین سید محمد باقر عبادی شامگاه سه شنبه شب در جمع مردم بیرجند در مسجد توحید ضمن تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: امام حسین(ع )جان خود را فدای اسلام کرد.

وی با بیان اینکه اسلام یک مکتبی است که برای سعادت دینی وهم سعادت آخرت ما برنامه دارد، افزود:اسلام کامل ترین دین است زیرا نه تنها در راستای ارتباط با خدا، وخلق خدا برنامه داشته، بلکه در ارتباط با حیوانات، جانداران، محیط زیست و طبیعت هم برنامه دارد.

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان، خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اسلام هزار و 400 سال قبل در زمینه ارتباط انسان با سایر مخلوقات سخن گفته است، گفت: امروز عده ای به ایجاد دنبال انجمن دفاع از حیوانات هستند و این در حالی است که اسلام در کتاب های توضیح المسائل شکار حیوانات را حرام می داند و تأکید بر حفظ و سالم نگه داشتن محیط زیست دارد.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه هرچه که سبب آسیب شود، را اسلام منع کرده و هر چه که سبب انسجام، همبستگی، وحدت وهمدلی می شود، را رواج می دهد و در این راستا برخی از امور را واجب و اموری دیگر را تأکید و تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی اربعین حسینی اقتدار مسلمانان را در برابر تروریست ها نشان داد

پیاده روی اربعین حسینی اقتدار مسلمانان را در برابر تروریست ها نشان داد