مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آذر 1394 ساعت 07:002015-12-02اقتصادي

چرا سامسونگ مدیر بخش گوشی های هوشمند خود را تغییر داد؟


شرکت سامسونگ در حالی که با توقف شدید رشد بخش گوشی های موبایل خود طی ماه های اخیر مواجه شده است، دست به تغییرات بزرگ و اساسی در راس هرم اجرایی این بخش زده و این در حالی است که این بخش موفق شده بود طی سال جاری میلادی تعدادی از بهترین هوشمند های ساخته شده در .

- شرکت سامسونگ در حالی که با توقف شدید رشد بخش گوشی های موبایل خود طی ماه های اخیر مواجه شده است، دست به تغییرات بزرگ و اساسی در راس هرم اجرایی این بخش زده و این در حالی است که این بخش موفق شده بود طی سال جاری میلادی تعدادی از بهترین هوشمند های ساخته شده در بازار را به مشتریان عرضه کند.

این موضوع سوالی را در ذهن مخاطبان مبنی بر چرایی این اقدام سامسونگ بر می انگیزد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اخیرا سامسونگ اعلام کرده است شین جانگ کیون مدیر عامل بخش گوشی های هوشمند این شرکت مسئولیت خود را به دی جی کو که پیش از این مسئولیت بخش تحقیقات موبایل و توسعه سیستم عامل Tizen را بر عهده داشت، واگذار کرده است.

شین که پیش از این شش سال مسئولیت بخش موبایل را بر عهده داشت، البته هنوز در سامسونگ باقی خواهد ماند و به عنوان معاون اجرایی سامسونگ فعالیت خواهد کرد.

اما دی جی کو که از سال 1984 به سامسونگ آمده است و قبل از این در بسیاری از بخش های این شرکت فعالیت داشته، نقشی فعال در رهبری و هدایت توعه و طراحی هوشمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا سامسونگ مدیر بخش گوشی های هوشمند خود را تغییر داد؟

چرا سامسونگ مدیر بخش گوشی های هوشمند خود را تغییر داد؟