مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آذر 1394 ساعت 03:112015-12-01اقتصادي

253 واحد اقامتی آماده پذیرش زائران اربعین حسینی در قم است


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم از آمادگی 253 واحد اقامتی در ارائه خدمات رفاهی و تفریحی به زائران در اربعین حسینی (ع) در این استان خبر داد.

- سیداحمد وحیدی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قم"، با اشاره به اینکه در استان قم حدود 55 هتل، هتل آپارتمان و53 مهمانپذیر و 145 خانه مسافر آماده پذیرایی از مسافران است، اظهار داشت: این تعداد واحد اقامتی ظرفیت پذیرش 9 هزار و 500 نفر را دارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم افزود: همچنین 130 مجتمع گردشگری و تفریحی نیز به زائران خدمات ارائه می کنند.

وحیدی با اشاره تخفیفات اعلام شده از سوی واحدهای اقامتی گفت: هتل و هتل آپارتمان ها 30 درصد، مهمانپذیر ها 40 درصد و خانه مسافر ها 50 درصد تخفیف در ارائه خدمات اقامتی و رفاهی اعلام کرده اند.

وی افزود: اکیپ های نظارتی این اداره کل نیز از واحدهای اقامتی بازدید کرده است تا خللی در ارائه خدمات به مسافران صورت نگیرد ضمن اینکه به صورت ویژه در ایام تعطیلات بازرسی و نظارت ها ادامه دارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم ادامه داد: در بازدید از مجتمع های بین راهی، وضعیت امکانات اولیه از جمله سرویس های بهداشتی و آشامیدنی مورد بررسی قرار گرفت که در این زمینه تخلفی مشاهده نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

253 واحد اقامتی آماده پذیرش زائران اربعین حسینی در قم است

253 واحد اقامتی آماده پذیرش زائران اربعین حسینی در قم است