مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آذر 1394 ساعت 02:362015-12-01اجتماعي

جایگاه های سوخت یورو 4 در استان قم راه اندازی می شود


مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان قم با اشاره به اجرای طرح جامع کاهش آلودگی هوا گفت: تاکنون دو جایگاه سوخت یورو 4 در استان راه اندازی شده است و به مرور زمان این برنامه در سایر جایگاه های توزیع سوخت استان نیز اجرایی می شود.

- سیدرحمان دانیالی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در قم"، با اشاره به مشکلات زیست محیطی شهرهای تابع استان اظهار داشت: گسترش و توسعه فعالیت های بخش اقتصادی در شرایطی که واحدهای مناسب با حداقل آلایندگی فعال شوند می تواند مایه فخر استان باشد.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان قم با اشاره به لزوم بومی سازی صنایع و تلاش برای رفع مشکلات زیست محیطی افزود: برخی بسته شدن کارخانه های آلاینده را مانعی پیش روی اشتغال می دانند اما ما متولی مسئله اشتغال نیستیم و اداره کل محیط زیست به طورجدی با واحدهای آلاینده برخورد می کند.

وی بابیان اینکه در صورت تخلف واحدهای صنعتی بر اساس قانون و همکاری مقامات قضایی نسبت به تعطیلی این واحدها اقدام می شود، خاطرنشان کرد: سازمان حفاظت محیط زیست هم از چرخیدن چرخ صنعت استقبال می کند مشروط بر حداقل آلودگی واحدها.

دانیالی موضوع انتقال دامداری های داخل شهر را موردتوجه قرارداد و گفت: این موضوع با همکاری شهرداری ها قابل اجراست از همین رو باید مکان یابی مناسب برای انتقال دامداری ها و صنایع داخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه های سوخت یورو 4 در استان قم راه اندازی می شود

جایگاه های سوخت یورو 4 در استان قم راه اندازی می شود