مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آذر 1394 ساعت 02:152015-12-01بين الملل

بشار اسد بر قطع حمایت غرب و عربستان از تروریسم تاکید کرد (تکمیلی)


رییس جمهوری سوریه تاکید کرد تا زمانی که غرب و عربستان دست از حمایت از تروریسم بر ندارند، صلح و آرامش به این کشور باز نخواهد گشت.

بشار اسد، رییس جمهوری سوریه در گفت و گویی تلویزیونی اظهار داشت برای بازگرداندن صلح به سوریه، باید چندین کشور، شامل فرانسه، انگلیس، امریکا، عربستان سعودی، قطر و چند کشور دیگر حمایت خود را از تروریست ها قطع کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی سوییس ATS ، وی خاطر نشان کرد فردای روزی که حمایت این کشورها از تروریسم متوقف شود، اوضاع شروع به بهتر شدن کرده و با گذشت چند ماه، صلح به طور کامل به سوریه باز خواهد گشت.

اسد، که در مصاحبه با شبکه تلویزیون جمهوری چک سخن می گفت، با ابراز تردید از تشکیل ائتلافی گسترده علیه تروریسم، گفت هنگامی که به طور مستقیم از اتحاد با بزرگترین حامی تروریسم، یعنی خاندان سلطنتی سعودی، حمایت کنید، نمی توانید با تروریسم مبارزه کنید.

رییس جمهوری سوریه با اشاره به حملات اخیر روسیه به مواضع داعش، خاطر نشان کرد: فرانسه اقدامی جدی صورت نمی دهد، در حالی که روس ها در مبارزه با تروریسم جدیت به خرج داده و با ارتش سوریه همکاری می کنند .

اسد در پاسخ به پرسشی در مورد سقوط هواپیمای روسیه به دست ترکیه، تاکید کرد تغییر معادله قدرت در سوریه پس از آغاز مداخله روسیه، باعث شده است تا (رجب طیب اردوغان)، ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشار اسد بر قطع حمایت غرب و عربستان از تروریسم تاکید کرد (تکمیلی)

بشار اسد بر قطع حمایت غرب و عربستان از تروریسم تاکید کرد (تکمیلی)