مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آذر 1394 ساعت 01:362015-12-01سياسي

وام قرض الحسنه به مجریان طرح های اشتغال زهک اعطا می شود


وام قرض الحسنه به مجریان طرح های اشتغال زهک اعطا می شود.

- سیدپرویز فتاح در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زهک، اظهار داشت: طرح های اشتغال زایی که نیاز کمتری به آب دارند در اولویت اعطای وام های 4 درصدی قرار می گیرند.

وی افزود: باید حکایت سیستان و این دفتر را از کتاب نظام مقدس جداکرد و در یک سرفصل مشخص قرار داد، در سیستان پرچم سیدالشهدا برای همیشه برافراشته بوده است و ولایتمداری مردم سیستان از افتخار این خطه است.

رییس کمیته امداد کشور بیان کرد: امنیت خوبی در این استان حاکم است و این مهم را باید قدر دانست زیرا در هیچ نقطه ای از ایران اسلامی این موهبت و اتحاد و همدلی وجود ندارد.

فتاح گفت: قبل از فقر امنیت قرار دارد و ما نباید ناشکری کنیم و برای غلبه بر این دو عامل باید در عرصه عمل ، تلاش و کوشش وهمت گماریم.

وی به اهمیت پرداخت زکات در قرآن اشاره کرد و افزود: جامعه ای که در آن زکات پرداخت نشود دچار ضعف می شود و باید این فرهنگ در بین مردم نهادینه شود.

رییس کمیته امداد کشور اضافه کرد: نگاه ما نگاهی عدالت محور است و ما به دنبال آن هستیم تا روحیه امدادگری و عدالت محور را در وجود کارمندان امداد امام (ره) نهادینه کنیم و به مسئولیتی که در قبال نیازمندان ومحرومین بر دوش ما گذاشته شده جامع عمل بپوشانیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام قرض الحسنه به مجریان طرح های اشتغال زهک اعطا می شود

وام قرض الحسنه به مجریان طرح های اشتغال زهک اعطا می شود