مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آذر 1394 ساعت 00:262015-12-01سياسي

همایش ملی"جهان در پیچ تاریخی؛ نقش ایران در هندسه جهانی قدرت" برگزار می شود


همایش ملی"جهان در پیچ تاریخی؛ نقش جمهوری اسلامی ایران در هندسه جهانی قدرت" از سوی مرکز تحقیقات راهبری دفاعی برگزار می شود.

- همایش ملی"جهان در پیچ تاریخی؛ نقش جمهوری اسلامی ایران در هندسه جهانی قدرت" از سوی مرکز تحقیقات راهبری دفاعی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم"، مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی همایش ملی "جهان در پیچ تاریخی؛ نقش جمهوری اسلامی ایران در هندسه جهانی قدرت" را برگزار می کند.

بر اساس این گزارش شناخت نظریه های مرتبط با نظام مطلوب بین الملل، شناسایی و تبیین نظم نوین جهانی مطلوب مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی، کمک به تدوین راهبردهای نیل به آینده های مطلوب در هندسه جهانی قدرت، از اهداف این همایش ملی است.

همچنین مفاهیم، مبانی نظری و رویکردها، مفهوم شناسی هندسه قدرت و رویکردهای مختلف در مطالعه تحول ماهیت و گفتمان قدرت، مفهوم شناسی پیچ تاریخی و رویکردهای مختلف در مطالعه حوزه های تاریخی، ماهیت، ساختار، روندها و کٌنش بازیگران تأثیرگذار بر تحول هندسه قدرت، وضعیت شناسی، آسیب شناسی و فرجام شناسی هندسه قدرت، نظریه پردازی و سیر تطور نظریه های تحول قدرت و الگوهای هندسه قدرت بدیل، بازخوانی مکاتب غربی با توجه به تغییرات در هندسه جهانی قدرت ، کاربست تحولات جهانی در شکل گیری منظومه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی"جهان در پیچ تاریخی؛ نقش ایران در هندسه جهانی قدرت" برگزار می شود

همایش ملی"جهان در پیچ تاریخی؛ نقش ایران در هندسه جهانی قدرت" برگزار می شود