مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آذر 1394 ساعت 00:112015-12-01فرهنگي

بزرگترین تابلو محرق سوره "کوثر" جهان در کرمانشاه رونمایی می شود


معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: بزرگ ترین تابلو محرق سوره کوثر جهان همزمان با هفته قرآن و عترت در استان کرمانشاه رونمایی می شود.

- طیب صفری در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه"، با اشاره به اینکه از 26 دی تا دوم بهمن با عنوان هفته قرآن و عترت نام گذاری شده است، اظهار داشت: تنها هشت استان از سراسر کشور برنامه های مدونی برای این هفته در نظر گرفته اند و استان کرمانشاه نیز به عنوان یکی از هشت استان یاد شده دارای 20 برنامه متنوع است.

معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه جشنواره های مختلفی برای جامعه هدف مشخص به مناسبت هفته قرآن و عترت در استان کرمانشاه برگزار می شود، عنوان کرد: جشنواره هنرهای تجسمی، تئاتر خیابانی و نمایشنامه نویسی و جشنواره سرودها و نغمات قرآنی از جمله برنامه های هفته قرآن و عترت در استان کرمانشاه است.

صفری افزود: برگزاری همایش تجلی قرآن و حدیث در آیینه ادبیات فارسی و کردی کرمانشاهی، جشنواره صنایع دستی، فیلم نامه نویسی، مسابقات تلاوت و حفظ قرآن کریم، تجلیل از هنرمندان و فعالان قرآن استان، نشست ها و کارگاه های علمی و برپایی نمایشگاه قرآن و عترت از دیگر برنامه های این هفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین تابلو محرق سوره "کوثر" جهان در کرمانشاه رونمایی می شود

بزرگترین تابلو محرق سوره "کوثر" جهان در کرمانشاه رونمایی می شود