مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آذر 1394 ساعت 00:112015-12-01سياسي

برگزاری سمینار «بررسی حقوق زن در آموزه های اسلامی» در افغانستان


به همت وابستگی فرهنگی ایران در هرات و همکاری سازمان مردم نهاد اسلامی مدافعان حقوق بشر و بخش فرهنگی مجتمع قرآن و عترت هرات، سمینار «بررسی حقوق زن در آموزه های اسلامی» برگزار شد.

- به همت وابستگی فرهنگی ایران در هرات و همکاری سازمان مردم نهاد اسلامی مدافعان حقوق بشر و بخش فرهنگی مجتمع قرآن و عترت هرات، سمینار بررسی حقوق زن در آموزه های اسلامی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، به همت وابستگی فرهنگی ایران در هرات و همکاری سازمان مردم نهاد اسلامی مدافعان حقوق بشر و بخش فرهنگی مجتمع قرآن و عترت هرات، سمینار یک روزه بررسی حقوق زن در آموزه های اسلامی در محل سالن بزرگ بیت الامام جواد (ع) شهر هرات، با حضور شخصیت های علمی و فرهنگی، اساتید دانشگاه و میهمانانی از ایران برگزار شد.

در ابتدای این سمینار، آلبوغبیش، استاد دانشگاه از ایران، ضمن ارایه مقاله خود گفت: همه پذیرفته اند که نه فقط کشورهای جهان سوم و کشورهای اسلامی؛ بلکه جامعه جهانی گرفتار مسأله ای به نام تبعیض، عدم مراعات حقوق زن و اعمال خشونت علیه زنان است.

این پدیده قابل انکار نیست و به همین دلیل در دنیا همه به دنبال رسیدن به راه حل مناسب هستند.

وی افزود: گمان نکنید امروز کشورهای پیشرفته غربی با این مشکل مواجه نیستند؛ بلکه این معضل به صورت بسیار عمده و پیچیده دامن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سمینار «بررسی حقوق زن در آموزه های اسلامی» در افغانستان

برگزاری سمینار «بررسی حقوق زن در آموزه های اسلامی» در افغانستان