مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آذر 1394 ساعت 00:102015-12-01بين الملل

اردوغان به حیات سیاسی خود پایان داد


رییس‎جمهور سوریه تاکید کرد که رییس‎جمهور ترکیه و گروه های تروریستی وی در سوریه شکست خوردند و این به معنای پایان حیات سیاسی اردوغان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، رییس‎جمهور سوریه در گفت‎وگو با تلویزیون دولتی چک که سه‎شنبه شب به طور کامل منتشر شده است، تاکید کرد که شکست تروریست‎ها باعث می شود که موانع در برابر هرگونه فرآیند سیاسی برداشته شود.

وی با اشاره به حملات هوایی فرانسه به سوریه پس از سلسله حملات تروریستی پاریس گفت: هدف از آنچه که پس از حملات تروریستی در سطح سیاسی و نظامی در پاریس رخ داده است، آرام کردن اوضاع و کنترل احساسات فرانسوی ها است و یک واکنش جدی نیست.

رییس جمهور سوریه تاکید کرد که فعالیت گروه تروریستی داعش از زمان تشکیل ائتلاف آمریکایی، گسترده‎تر و تعداد تروریست‎ها بیشتر شده است، اما از ابتدای مشارکت روسیه در همین عملیات، داعش و جبهه النصره در معرض تهدید و شکست قرار گرفتند.

وی ضمن ابراز تردید درباره تلاش های رییس جمهور فرانسه برای تشکیل ائتلاف گسترده ضد تروریسم گفت: اگر فرانسوی ها می خواستند نسبت به آنچه که اخیرا در پاریس رخ داده است، درس بگیرند از حمله به دفتر مجله موهن فرانسوی شارلی ابدو درس می گرفتند.

بشار اسد خطاب به مقامات فرانسه گفت: تا زمانی که حمایت مستقیم از تروریسم و همپیمانی فرانسه با عربستان بزرگت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان به حیات سیاسی خود پایان داد

اردوغان به حیات سیاسی خود پایان داد