مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 23:202015-12-01سياسي

بیکاری فارغ التحصیلان با رشته های موجود دانشگاهی ارتباط تنگاتنگی دارد


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: بیکاری فارغ التحصیلان با رشته های موجود دانشگاهی ارتباط تنگاتنگی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، سید سعید حیدری طیب در نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با نمایندگان این شهر که روز سه شنبه در سالن علامه امینی دانشگاه آزاد کرمانشاه برگزار شد، اظهارکرد: یکی از مشکلات حوزه اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی در این است که ما تعادل خوبی در رشته های دانشگاهی نتوانسته ایم ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بازارکار بسیاری از رشته های دانشگاهی اشباع شده، اما به جای کم کردن ظرفیت پذیرش آن رشته ها، دانشگاه ها به دنبال افزایش ظرفیت آنها هستند.

حیدری طیب تاکید کرد: بیکاری معضل اصلی نه تنها استان کرمانشاه، بلکه کل کشور است که برای حل آن نیاز به یک عزم ملی و کار جهادی است.

نماینده مردم کرمانشاه در ادامه این نشست پرسش و پاسخ دانشجویی و در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان درخصوص مصوبات سفر رهبری به استان، گفت: سفر مقام معظم رهبری به استان و در پی آن تصویب مصوباتی برای این دیار، فرصت بسیار مغتنمی است که استان را از این وضعیت فعلی نجات داده و زمینه توسعه همه جانبه استان را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری فارغ التحصیلان با رشته های موجود دانشگاهی ارتباط تنگاتنگی دارد

بیکاری فارغ التحصیلان با رشته های موجود دانشگاهی ارتباط تنگاتنگی دارد