مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 20:402015-12-01اقتصادي

احتمال افزایش قیمت مرغ در هفته آینده


رییس اتحادیه تولیدکنندگان مرغ گوشتی از تخصیص یارانه 50 میلیارد تومانی برای افزایش قیمت مرغ ظرف هفته های آینده خبر داد.

عظیم حجت رییس اتحادیه تولیدکنندگان مرغ گوشتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه روند کاهش قیمت مرغ گوشتی از یک ماه پیش آغاز شده گفت: میزان کاهش قیمت مرغ در حال حاضر به حدی رسیده که توان تولیدکنندگان را برای ادامه تولید از بین برده است.

وی افزود: قیمت هر کیلو مرغ گوشتی آماده تحویل درب مرغداری ها سه هزار و 200 تا سه هزارو 300 تومان است که البته قیمت نقدی و واقعی آن به سه هزار تومان کاهش می یابد.

حجت با بیان اینکه در حال حاضر هزینه تولید هر کیلو مرغ گوشتی برای مرغدار 4 هزا رو 500 تومان است اظهار کرد: هم اکنون مرغدار به ازای تولید هر کیلو گوشت مرغ هزار و 500 تومان ضرر می دهد که ادامه این روند برای تولید کننده غیر قابل تحمل شده است.

به گفته رییس اتحادیه تولیدکنندگان مرغ گوشتی و در پی مذاکرات انجام شده میان این اتحادیه با شرکت پشتیبانی امور دام، از هفته گذشته این شرکت با هدف حمایت از تولید اقدام به خرید سه هزار تن مرغ گوشتی و ذخیره سازی آن کرده است.

وی ادامه داد: خرید این میزان تا کنون نتوانسته تاثیری در بازار مرغ ایجادکند چرا که خرید سه هزار تن مرغ حجم ناچیزی برای افزایش قیمت این کالای پروتیینی می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال افزایش قیمت مرغ در هفته آینده

احتمال افزایش قیمت مرغ در هفته آینده