مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 19:402015-12-01سياسي

ارتقاء تفکر دینی و ملی، مهمترین رسالت های دانشجو


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تولید علم متناسب با نیاز زمان، تقویت فرهنگ دینی و ملی و زمینه سازی برای مشارکت دانشجویان در فعالیت های سیاسی و اجتماعی را از مهمترین رسالت ها برای دانشگاه و دانشجو بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا حنان در اختتامیه سومین سوگواره عکس مَحرم مُحرم که در سالن جلسات مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی برگزار شد، گفت: امروز دانشگاه های ما رسالت بزرگی دارند که می توان گفت جایگاه دانشگاه نیز تثبیت شده است.

وی افزود: با توجه به ماهیت و ویژگی خاص دانشگاه و دانشجو مشخص است هر کدام رسالت خاصی را به عهده دارند و در رسالت دانشگاه تولید علم متناسب با نیاز زمان، تقویت فرهنگ دینی و ملی و سوم زمینه سازی برای مشارکت در فعالیت سیاسی دانشگاه در عرصه سیاسی و اجتماعی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: در زمینه تولید علم متاسفانه رتبه بندی که در دانشگاه های جهانی شکل گرفته خیلی از دانشگاه های جهان اسلام در ردیف های اول این رتبه بندی نیستند.

وی عنوان کرد: بیشتر دانشگاه‎های جهان اسلام از نظر رتبه بندی و سطح بندی و حتی سهم بندی در رتبه های آخر دانشگاه های معتبر جهان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء تفکر دینی و ملی، مهمترین رسالت های دانشجو

ارتقاء تفکر دینی و ملی، مهمترین رسالت های دانشجو