مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 19:312015-12-01اقتصادي

رییس سازمان صنعت اردبیل: 7 هزار محدوده معدنی در اردبیل شناسایی شده است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از شناسایی و ثبت 7 هزار محدوده معدنی در استان اردبیل با توان بهره وری بالا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، سید حامد عاملی عصر امروز در نشست ستاد راهبری توسعه اقتصادی اردبیل که با حضور جمعی از مسئولان در اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون بسیاری از توانمندی ها و ظرفیت های صنعت معدن استان مغفول مانده و نتوانستیم از این توانمندی ها به معنای واقعی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید با جذب سه سرمایه گذار غیر دولتی مطالعات معدنی استان در سه زون مشخص آغاز شده است، تصریح کرد: قرار است ظرف شش ماه آینده این مطالعات تکمیل شده و برآورد اولیه از ذخایر معدنی استان اعلام شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با یادآوری اینکه تاکنون پهنه های معدنی دارای ظرفیت استان و همچنین محدوده های آنها تا حدودی مشخص شده است، گفت: قطعاً این حرکت زمینه جذب سرمایه گذاری های بیشتر را برای استخراج معادن فراهم می آورد.

عاملی افزود: ما اگر بتوانیم ذخایر معدنی استان را از مس، روی و طلا گرفته تا دیگر مواد معدنی با توجه به قابلیت های مناطق متعدد استان احصا کنیم، قطعاً بخش تأثیرگذار معدن استان فعال تر از این می تواند در حوزه ایجاد اشتغال، رونق کسب و کار و بالا بردن توانمندی های این حوزه مفید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان صنعت اردبیل: 7 هزار محدوده معدنی در اردبیل شناسایی شده است

رییس سازمان صنعت اردبیل: 7 هزار محدوده معدنی در اردبیل شناسایی شده است