مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 17:562015-12-01سياسي

آیت الله سعیدی: علما و اندیشمندان جهان اسلام حرکت حیات بخش رهبری را دنبال کنند


تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: مقام معظم رهبری در راستای مرزبانی اسلام و حدود الهی در این دو نامه اقدام به دفاع از اسلام ناب و معرفی طاغوت و دشمنان اسلام کردند و علما و اندیشمندان باید حرکت حیات بخش مقام معظم رهبری را دنبال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آیت الله سید محمد سعیدی با اشاره به نامه دوم مقام معظم رهبری خطاب به جوانان کشورهای غربی گفت: نامه اول ایشان در تاریخ اول بهمن ماه سال گذشته نوشته شده و در فاصله کمتر از یک سال نامه دوم منتشرشده و این دلیل بر اهمیت نامه هاست.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به اینکه نامه اول به خاطر اقدام تروریستی بود که در ژانویه سال 2015 در فرانسه رخ داد و نامه دوم هم به خاطر حوادث تروریستی بود که در فرانسه اتفاق افتاده است، گفت: عاملین هر دو حادثه تروریستی گروه داعش بودند.

وی افزود: درپی حادثه اول آمریکا و غربی ها و حتی خود فرانسوی ها نه تنها هیچ واکنشی قابل توجهی علیه گروه تروریستی داعش نشان ندادند، بلکه ضمن استمرار حمایت ها و کمک های همه جانبه خود سعی کردند حملات خود را علیه اسلام متوجه کنند و به مخاطبین خود چنین القا کنند که این اسلام است که تروریست پرور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: علما و اندیشمندان جهان اسلام حرکت حیات بخش رهبری را دنبال کنند

آیت الله سعیدی: علما و اندیشمندان جهان اسلام حرکت حیات بخش رهبری را دنبال کنند