مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 17:562015-12-01سياسي

عضو شورای شهر شاهرود: ارزش بسیج حتی بر دشمنان هم پوشیده نیست


ارزش بسیج حتی بر دشمنان هم پوشیده نیست و برای همین به شایعه پراکنی و ایجاد شبهه علیه بسیج همت گمارده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شاهرود، مرتضی احمدیان عصر امروز در همایش تجلیل از پیشکسوتان بسیجی جامعه زنان حوزه فاطمه الزهرا (س) شاهرود در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج و اربعین حسینی اظهار کرد: همان طور که امام راحل فرمودند هر کس در دفتر بسیج ثبت نام کند، در دفتر خدا ثبت نام کرده است؛ باید بدانیم که بسیج محفل صالحان و بندگان صالح خداست.

وی افزود: تشکیل بسیج به فرمان امام خود معجزه ای عظیم مانند پیروزی انقلاب اسلامی است که سبب شد تا این نهاد مردمی سبب حفظ و حراست از انقلاب اسلامی برابر طوفان های سهمگین شود.

عضو شورای اسلامی شهر شاهرود گفت: انقلاب امروز به برکت ایستادگی ملت ایران که همه آن ها به فرموده رهبری بسیجی هستند، تحقق یافته است.

احمدیان با بیان اینکه بسیج حافظ انقلاب و نظام است، تصریح کرد: در جریان فتنه 88 شاهد بودیم که اگر بسیج نبود، نظام به خطر می افتاد و حضور ارزشمند و آگاهانه و با بصیرت بسیج مردمی توطئه دشمنان را خنثی کرد.

وی خاطرنشان کرد: ارزش بسیج حتی بر دشمنان هم پوشیده نیست و آن ها تلاش می کنند این تفکر و نهاد را از میان بردارند و برای همین به شایعه پراکنی و ایجاد شبهه علیه بسیج همت گمارده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر شاهرود: ارزش بسیج حتی بر دشمنان هم پوشیده نیست

عضو شورای شهر شاهرود: ارزش بسیج حتی بر دشمنان هم پوشیده نیست