مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 17:502015-12-01سياسي

لاریجانی: رفتار روسیه را درباره مبارزه با تروریسم در منطقه، درست می دانیم (8)


رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رفتار روسیه را صحیح می دانیم و به آنها کمک می کنیم و به همین دلیل هم مسائل سیاسی و یا مسائل عملیاتی، عملکرد روسیه را مورد حمایت قرار می دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما، دکترلاریجانی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری آناتولی ترکیه درباره مخالف استفاده نظامی برای تامین موقعیت دریای خزر و سکوت در مقابل استفاده روسیه از این دریا گفت:احتیاجی به توافق نامه نیست، ما رفتار روسیه در مقابله با تروریسم را درست می دانیم و معتقدیم برخی کشورهای منطقه می بایست رفتار خود را در مبارزه با تروریسم اصلاح کنند.

موضوعی که امروز روسیه در مبارزه با داعش دنبال می کند و یا سایر گروه های تروریستی را کشورهای اروپایی داشتند، ما این همه مشکل نداشتیم.

* رابطه ما با قوه قضاییه خوب و برادرانه استرییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری ایلنا درباره موضوع ممنوع التصویری و ممنوع البیانی آقای خاتمی براساس اظهارات دادستانی و اینکه آیا قصد دارید که با قوه قضاییه در این خصوص صحبت کنید گفت:روابط با قوه قضاییه خوب و برادرانه است.

امیدواریم و تلاش خود را می کنیم تا انتخابات خوب و پرشوری داشته باشیم که داشتن انتخابات خوب و قوی به نفع کشور است، هر چه ظرفیت انتخابات در کشور قوی تر باشد، جایگاه مجلس در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی: رفتار روسیه را درباره مبارزه با تروریسم در منطقه، درست می دانیم (8)

لاریجانی: رفتار روسیه را درباره مبارزه با تروریسم در منطقه، درست می دانیم (8)