مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 17:262015-12-01ورزشي

یک هزار و 105 برنامه فرهنگی برای جوانان در استان گلستان اجرا شد


معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: در 8 ماه نخست امسال یک هزار و 105 برنامه فرهنگی ویژه جوانان در استان گلستان اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمود متقی ظهر امروز در نشست دبیران سمن های فعال جوانان استان گلستان با معاون حقوقی و امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: 98 تشکل جوانان در استان گلستان وجود دارد و در 6 ماه نخست امسال 18 تشکل جدید اعتبارنامه خود را دریافت کردند، در حالی که در سال گذشته 11 اعتبارنامه در وزارت ورزش و جوانان صادر شد.

وی افزود: در 8 ماه نخست امسال یک هزار و 105 برنامه و سال گذشته در مجموع 576 برنامه فرهنگی ویژه جوانان در استان گلستان اجرا شده است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان تصریح کرد: در موضوع اعتباری مشکل داریم و مجموع اعتبارات امسال بخش جوانان استان گلستان 380 میلیون ریال بود و 140 میلیون ریال نیز برای برگزاری مسابقات قرآنی در استان اختصاص یافت.

متقی گفت: مسابقات قرآنی استان گلستان با 118 میلیون ریال اعتبار برگزار شد.

وی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون فعالیت های فرهنگی 2 برابر شده و با این میزان اعتبار نمی توان کاری کرد و باید اعتبار و امکانات اولیه مهیا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار و 105 برنامه فرهنگی برای جوانان در استان گلستان اجرا شد

یک هزار و 105 برنامه فرهنگی برای جوانان در استان گلستان اجرا شد