مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 17:162015-12-01حوادث

مددجویان کانونهای اصلاح و تربیت استان زنجان طبقه بندی می شوند


مدیرکل امور زندانهای استان زنجان به جداسازی مددجویان زیر 18 سال از دیگر مجرمان و متهمان و نگهداری آنان در کانونهای اصلاح و تربیت اشاره کرد و گفت: - مددجویان کانونهای اصلاح و تربیت استان زنجان طبقه بندی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، علاء الدین کریمی امروز در جلسه امور بانوان استان زنجان اظهار داشت: با جداسازی مددجویان زیر 18 سال و نیز طبقه بندی هریک از افراد دستگیر شده با توجه به نوع جرم و سن برای به صفر رساندن تعداد افراد بازگشتی به کانون اصلاح و تربیت تلاش می کنیم.

وی با اشاره به فعالیتهای کانون اصلاح و تربیت در راستای نگهداری مجرمان و متهمان زیر 18 سال در استان زنجان عنوان کرد: عدم طبقه بندی هریک از متهمان و مجرمان موجود در کانون اصلاح و تربیت با توجه به سن و نوع جرم و دیگر معیارها از جمله اقدامات اساسی است که باید انجام شود.

مدیرکل امور زندانهای استان زنجان با بیان اینکه جداسازی مددجویان زیر 18 سال از دیگر مددجویان یکی از مؤثرترین اقدامات انجام شده در امور زندانهای استان زنجان است، گفت: این مددجویان با احداث ساختمانی در شهرک بهارستان زنجان در کانون اصلاح و تربیت نگهداری می شوند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل شرایط سنی، روحی و روانی مددجویان کانونهای اصلاح و تربیت تلاش می شود در مجازات این افراد مجازات سبک، جایگزین حبس شود، گفت: با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان کانونهای اصلاح و تربیت استان زنجان طبقه بندی می شوند

مددجویان کانونهای اصلاح و تربیت استان زنجان طبقه بندی می شوند