مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 16:452015-12-01اجتماعي

ترافیک نیمه سنگین در جاده های منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه


رییس پلیس راه خوزستان از ترافیک نیمه سنگین در محورهای خرمشهر- شلمچه ، اهواز – سوسنگرد و بستان به چذابه به علت ازدحام زائران اربعین حسینی خبر داد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما سرهنگ قدرتی با اشاره به اینکه آمار زوار اربعین حسینی امسال نسبت به سال گذشته افزایش یافته است افزود: تردد در این مسیر به دو صورت پیاده و با خودروی نیمه سنگین انجام می شود .

وی گفت : پلیس راه برای تامین امنیت تردد زوار اربعین حسینی در هر محور 40 تیم گشتی مستقر کرده است .

رییس پلیس راه خوزستان همچنین از منع تردد تریلر و کامیون تا 15 اذرماه در محورهای مرزی شلمچه و چزابه خبر داد و گفت : محدویت تردد برای پیشگیری از تصادفات احتمالی همزمان با حرکت زوار اربعین حسینی از دو مرز جنوبی شلمچه و چذابه به عتبات عالیات اجرا شده است .

وی با توجه به اینکه حجم تردد زوار در محورهای مرزی چذابه و شلمچه افزایش پیدا کرده است به زوار توصیه کرد به هنگام حرکت در طول جاده از نقشه هایی که در حال پخش در بین مردم است استفاده کرده و از عبور از مکانهای الوده به مین شناسایی شده جدا خودداری کنند .

سرهنگ قدرتی همچنین از خودروهای که قصد حرکت در این مسیرها را دارند خواست حتما بیمه نامه شخص ثالث ، گواهینامه و کارت شناسایی خودرو خود را همراه داشته باشند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک نیمه سنگین در جاده های منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه

ترافیک نیمه سنگین در جاده های منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه