مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 16:162015-12-01سياسي

شعب ویژه ای برای برخورد با متخلفان انتخاباتی تعیین شد


شعب ویژه ای برای برخورد با متخلفان انتخاباتی تعیین شده تا درصورت تخلف با قاطعیت برخورد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، بیژن سوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان پلدختر، اظهار داشت: از مهم ترین محورهای توسعه و تعالی فرهنگ عمومی، مطبوعات و رسانه ها هستند که در تقویت وحدت ملی نقش به سزایی دارند.

وی با تشریح اهمیت اخلاق گرایی در فضای انتخاباتی حاکم بر جامعه، افزود: مهم ترین رکن برگزاری انتخابات، قانون گرایی است که مجموعه مطبوعات و رسانه های شهرستان پلدختر باید آن را مد قرار دهند.

رییس دادگستری پلدختر عنوان کرد: پیشگیری از وقوع جرم در راستای سالم سازی فضای حاکم بر جامعه به عنوان یک اصل مهم مطرح است که بر همین اساس باید از ظرفیت و توانمندی مطبوعات و رسانه ها بهره گیری شود.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان پلدختر از فرهنگ و شعور سیاسی بالایی برخوردارند، بیان کرد: تقویت فضایی سالم در سطح شهرستان باید در دستور کار مجموعه مطبوعات و رسانه ها قرار گیرد.

سوری با بیان این که رسانه ها در انتخابات از سیاه نمایی و بزرگ جلوه دادن مسائل کوچک و پیش پا افتاده پرهیز کنند، گفت: رسانه ها معیارهای نظام را در انتخابات به مردم نشان دهند و قضاوت را به عهده خود مردم بگذارند و معیارهای افضل و اصلی را به مردم معرفی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعب ویژه ای برای برخورد با متخلفان انتخاباتی تعیین شد

شعب ویژه ای برای برخورد با متخلفان انتخاباتی تعیین شد