مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 16:062015-12-01سياسي

امام جمعه میاندوآب: پیاده روی اربعین حسینی حامل پیام های مهمی برای استکبار است


پیاده روی عظیم اربعین حسینی حامل پیام های مهمی برای ایادی استکبار جهانی است.

- حجت الاسلام حمید حسن زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در میاندوآب اظهار داشت: پیاده روی عظیم اربعین حسینی حامل پیام های مهمی برای دشمنان اسلام بوده و لرزه بر اندام کفار ایجاد می کند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی قرار گرفته ایم، ضمن تسلیت گفتن به مناسبت فرا رسیدن این ایام، گفت: اتحاد و همبستگی مسلمانان مناطق مختلف دنیا در این روز به معنای واقعی برای دشمنان اسلام ستوه آور است.

امام جمعه میاندوآب به آغاز برگزاری آیین باشکوه پیاده روی اربعین حسینی در چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: این مراسم باشکوه در واقع جلوه ای زیبا از اتحاد و همبستگی مسلمانان به شمار می رود.

مدرس حوزه های علمیه با بیان اینکه آیین باشکوه پیاده روی اربعین حسینی حامل پیغام های مهم برای ایادی استکبار جهانی به شمار می رود، خاطرنشان کرد: در صورتی که مسلمانان اراده کنند، به طور قطع پرونده حکام مستبد جهان را در هم می پیچند.

حسن زاده با بیان اینکه در صدر اسلام با قرار دادن نقاب دین بر چهره شان مقابل امام معصوم (ع) می ایستادند، خاطرنشان کرد: این یک نکته آموزنده به شمار می رود که دشمنان همواره به مذهب تمسک کرده مذهب را ساقط می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه میاندوآب: پیاده روی اربعین حسینی حامل پیام های مهمی برای استکبار است

امام جمعه میاندوآب: پیاده روی اربعین حسینی حامل پیام های مهمی برای استکبار است