مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 15:502015-12-01اقتصادي

تقویت خدمات حمل و نقل کانتینری در بندر امام


محوطه لجستیکی خدمات کانتینری با مشارکت بخش خصوصی و به منظور ارائه مطلوب تر خدمات حمل و نقل کانتینری به مشتریان در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران (مانا) ، معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، با اشاره به اهمیت حمل و نقل کانتینری به عنوان یکی از شیوه های متداول حمل و نقل کالا در بنادر پیشرفته جهان گفت : با توجه به کیفیت بالای این نوع حمل و نقل و با هدف بسط و ترویج این شیوه بین صاحبان کالا و بازرگانان و ترغیب بیشتر آنان برای بهره گیری از این نوع حمل و نقل، محوطه جدید لجستیکی و نگهداری کانتینرهای خالی با راهبری شرکت خصوصی فعال در این حوزه، راه اندازی و بهره برداری شده است.

گرایلو افزود: با راه اندازی این محوطه جدید لجستیکی انتظار می رود ضمن توسعه عملیات کانتینری در این مجتمع بزرگ بندری، زمینه مساعدتری برای جذب خطوط کانتینری جدید و ارتقای سطح کیفیت خدمات رسانی به مشتریان فراهم شود.

گرایلو با اشاره به لزوم استفاده بهینه از ظرفیت های بندری اظهار داشت: به این منظور کارشناسان امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان- منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) ضمن انجام مذاکرات و پیگیری های مستمر به منظور ترغیب و تشوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت خدمات حمل و نقل کانتینری در بندر امام

تقویت خدمات حمل و نقل کانتینری در بندر امام