مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 15:412015-12-01دانش

تولیدکنندگان کوچک و بزرگ در دوران پسا تحریم بیشترین چالش را خواهند داشت


نایب رییس کانون بانوان بازرگان و کارآفرین کشور گفت: مهم ترین چالش دوران پسا تحریم برای تولیدکنندگان کوچک و متوسط ما به وجود خواهد آمد؛ چنانچه این واحدهای کوچک و متوسط نتوانند با رصد صحیح، - برای خود پروپوزال داشته باشند به طور حتم ورشکسته خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، "مهین بوالحسنی امروز در همایش اقتصاد ایران در دوران پسا تحریم که به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده مهندسی دانشگاه آزاد مشهد در این دانشکده برگزار شد، گفت: امروز سرمایه گذاران خارجی بسیار فعال و مدام در حال رصد بازارهای داخلی ما هستند؛ این در حالی است که سرمایه گذاران ما نشسته و تنها به این می اندیشند که در دوران پسا تحریم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

وی با اشاره به این که در این شرایط یقین بدانید که بازار ایران در دست سرمایه گذاران خارجی خواهد افتاد، افزود: مهم ترین چالش دوران پسا تحریم برای تولیدکنندگان کوچک و متوسط ما به وجود خواهد آمد؛ چنانچه این واحدهای کوچک و متوسط نتوانند با رصد صحیح، برای خود پروپوزال داشته باشند به طور حتم ورشکسته خواهند شد.

نایب رییس کانون بانوان بازرگان و کارآفرین کشور ضمن بیان این نکته که متاسفانه دولت به این نکته توجه ندارد، گفت: امروز مسئولان تنها به واحدهای بزرگ و آن هم واحدهایی که به نوعی وابسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکنندگان کوچک و بزرگ در دوران پسا تحریم بیشترین چالش را خواهند داشت

تولیدکنندگان کوچک و بزرگ در دوران پسا تحریم بیشترین چالش را خواهند داشت