مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 12:362015-12-01سياسي

فرمانده انتظامی کرمان عنوان کرد برخورد شدید و بازدارنده با تبهکاران


تبهکارانی که احیاناً به واسطه اهداف شوم خود اقداماتی انجام می دهند، بدانند در کوتاه ترین زمان ممکن با شدت و در چارچوب قانونی با آنها برخورد بازدارنده و تعیین کننده صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از ریگان، رضا بنی اسدی صبح امروز در بازدید از شهرستان ریگان در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: شهرستان ریگان پیشانی شرق استان کرمان در حوزه امنیت و تعیین کننده است و بر اساس ارزیابی که امروز در حوزه امنیتی از این شهرستان صورت گرفت، روند امنیتی مطلوبی حاکم است.

وی با اشاره به فرار رسیدن اربعین امام حسین(ع) ابراز داشت: از مردم استان کرمان استدعا داریم که با پشتوانه خبری و معنوی خود از خدمت گزاران شان در حوزه نظم و امنیت در نیروی انتظامی حمایت کنند تا شاهد برگزاری مراسم اربعین حسینی در خور شان نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: با همدلی و همزبانی و با وحدت و تعامل امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای تأمین با یکدیگر در این شهرستان زمینه ایجاد یک امنیت اجتماعی مطلوب به وجود آمده است.

بنی اسدی تصریح کرد: تبهکارانی که احیاناً به واسطه اهداف شوم خود اقداماتی انجام می دهند، بدانند در کوتاه ترین زمان ممکن با شدت و در چارچوب قانونی با آنها برخورد بازدارنده و تعیین کننده صورت می گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی کرمان عنوان کرد برخورد شدید و بازدارنده با تبهکاران

فرمانده انتظامی کرمان عنوان کرد برخورد شدید و بازدارنده با تبهکاران