مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 12:312015-12-01سياسي

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه منصوب شد


طی حکمی از سوی رییس دانشگاه علامه معاون فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، طی حکمی از سوی رییس دانشگاه علامه طباطبایی حسن ملکی به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه منصوب شد.

مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه با حضور رییس، معاونان و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و نمایندگان انجمن های علمی و تشکل های دانشجویی دانشگاه برگزار شد.

حسین سلیمی، رییس دانشگاه علامه طباطبایی در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش ها و خدمات معاون فرهنگی و اجتماعی سابق این دانشگاه اظهار داشت: با همکاری و همفکری وی به عنوان مشاور امکان برگزاری نشست هایی با حدود 300 عضو هیات علمی دانشگاه برای گفتگو، همفکری و هم اندیشی برای بنده فراهم و از این طریق امکان تدوین برنامه استراتژیک دانشگاه برگرفته از این جلسات نیز فراهم شد.

وی به ضرورت توجه به برخی اقدامات برای فراهم کردن زمینه فعالیت سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دانشجویان علاقمند اشاره کرد و گفت: امیدوارم با زیرساخت های بوجود آمده زمینه فعالیت دانشجویان علاقمند در حوزه سیاسی نیز فراهم شود.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی اضافه کرد: متاسفانه با وجود تلاش های به عمل آمده و اما برخی از مشکلات فعالیت دانشجویان علاقمند به حوزه سیاسی چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه منصوب شد

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه منصوب شد