مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 10:312015-12-01اقتصادي

شرکت تعاونی توسعه و عمران مرکز مازندران تاسیس می شود


شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان ساری در راستای تحقق توسعه متوازن شهرستان،در آینده نزدیک تاسیس،ثبت و فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، احمد حسین زادگان با اشاره به مشکلات و تنگناهای شهرستان و نیاز مبرم بخش های مختلف به بودجه، اعتبار عمرانی و اقتصادی و جذب سرمایه های مالی، بر تاسیس شرکت تعاونی توسعه و عمران تاکید کرد.

وی با اشاره به تجربه موفق سایر استان ها، افزود: تسریع در رشد و توسعه ساری، انجام طرح های عمرانی و آبادانی شهرها و روستاهای شهرستان، ایجاد و اداره واحدهای اقتصادی، تولیدی، توزیعی و خدماتی، خرید به هنگام سهام بنگاه های دولتی مستقر در شهرستان، سرمایه گذاری در طرح های توسعه ای به صورت شرکت مادر تخصصی و بهره برداری از فعالیت ها، زمین ها و املاک قابل واگذاری دولت در بخش های تولیدی ، توزیعی و خدماتی شهرستان از مهم ترین موضوعات فعالیت این تعاونی خواهد بود.

سرپرست فرمانداری مرکز استان افزود: این شرکت بر اساس قانون بخش تعاون و قانون اجرایی سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی تشکیل می شود.

حسین زادگان گفت: از آنجایی که پیمودن مسیر توسعه در انحصار یک فرد، نهاد، حزب یا گروهی خاص نیست، شایسته است زمینه مشارکت همه گروه ها و آحاد مردم در توسعه شهرستان فراهم شود و تاسیس شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان ساری می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت تعاونی توسعه و عمران مرکز مازندران تاسیس می شود

شرکت تعاونی توسعه و عمران مرکز مازندران تاسیس می شود