مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 08:452015-12-01فرهنگي

تمبر یادبود استاد "محمدحسین نهرمیانی" رونمایی شد


در آیین یادمان "استاد محمدحسن نهرمیانی، حافظ و مدرس برجسته قرآن" از تمبر یادبود این استاد رونمایی و لوح یادمان این استاد به خانواده وی اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه مرکزی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی شامگاه دوشنبه در آیین یادمان "استاد محمد حسن نهرمیانی، حافظ و مدرس برجسته قرآنی" که در فرهنگسرای آیینه اراک برگزار شد، گفت: یکی از اصلی ترین وظایف در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداختن به قرآن و موضوعات قرآنی، کانون های مساجد و بسیج هنرمندان است که سه ضلع یک مثلث را تشکیل می دهند.

مهدی حقیقی با بیان اینکه باید الگویی برای سایر فعالیت های هنری داشته باشیم، افزود: موضوعات نمایشی، سینما، موسیقی و داستان نویسی، فعالیت های مطبوعات، خبرگزاری ها، مباحث قرآن و عترت نیز از جمله فعالیت های این اداره کل است.

وی بیان کرد: زمینه های قرآنی موجود در استان ما را بر آن داشت که مراسم یادبود استاد نهرمیانی را برگزار کنیم و در راستای سلسه برنامه های شب های فرهنگی آیین نکوداشتی برای بزرگان قرآنی داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز با بیان اینکه قرآن باب معرفت الله است، گفت: کسانی که قرآن را به دیگران می آموزند و مربی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمبر یادبود استاد "محمدحسین نهرمیانی" رونمایی شد

تمبر یادبود استاد "محمدحسین نهرمیانی" رونمایی شد