مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 08:162015-12-01حوادث

یادداشت/ نام او در گوشی اندروید من فقط بود: راننده خطی!


بی اختیار اشک ریختم و خیلی متأسف شدم، برای خودم بیشتر متأسف شدم که در گوشی ساده اش اسم من چه پرطمطراق بود و نام او در گوشی اندروید من فقط راننده خطی! - به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان ساری، رفت وآمدهای کاری در مسیر تهران ـ شمال را اغلب با ماشین های خطی طی می کردم و چند بار به‎طور اتفاقی قسمت می‎شد که زحمت این رفت و آمدها با ماشین پژو 405 یک راننده حدود 45 ساله باشد.

او خیلی مؤدب، آقا و بامرام بود، با اینکه ماشین مدل بالایی نداشت، لباس های کهنه می پوشید، تلفن همراهش ساده بود، اما دلی مهربان داشت.

کم سواد و سطح پایین حرف می زد، اما آدم بود و حد آدم ها را خوب می شناخت، آداب حرف زدن با مسافران را بلد بود، هیچ گاه با مسافران بحث بی خود نمی کرد، حتی دیدم که بر سر کرایه گرفتن از مسافر مریض و ندار، کوتاه می آمد.

رفتارهای او سبب شد تا بیشتر وقت ها برای رفت و آمد تهران ـ شمال با او تماس بگیرم، همیشه مؤدبانه پاسخ می داد، حتی برای استراحت در راه نیز رعایت حال مسافران را مورد توجه قرار می‎داد.

دستش از مال دنیا کوتاه بود و دلش بزرگ؛ او را دیدم وقتی که کف دست پسربچه‎ای در رستوران، مقداری پول گذاشت.

از صبح دیروز تا شب چندین بار با او تماس گرفتم، پاسخی نداد، معمولاً به شماره من جواب می داد و اگر دستش بند بود، بعداً خودش زنگ می زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ نام او در گوشی اندروید من فقط بود: راننده خطی!

یادداشت/ نام او در گوشی اندروید من فقط بود: راننده خطی!