مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 05:502015-12-01اقتصادي

ایجاد زمینه بازاریابی و فروش در مشاغل خانگی


معاون وزیر تعاون راه اندازی بنگاه های تعاونی را در اشتغالزایی و توسعه صادرات کشور موثر خواند و بر ضرورت فراهم کردن بسترهای بازاریابی و عرضه تولیدات مشاغل خانگی تاکید کرد.

- سیدحمید کلانتری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با تشکیل و راه اندازی تعاونی ها ضمن حمایت از تولیدات داخلی، زمینه توسعه صادرات و ارزآوری به کشور فراهم می شود.

وی با تاکید بر شناسایی ظرفیت های تعاونی ها، گفت: تعاونی ها باید از ظرفیت ها و تجربیات تعاونی های فعال برای توسعه و بهبود عملکرد خود استفاده کنند و تعاملات خود را گسترش دهند.

معاون وزیر تعاون متذکر شد: در حال حاضر تعاونی ها در بیش از صد رشته گرایش اعم از صنایع غذایی، پوشاک، مسکن و اعتبار مشغول فعالیت هستند و بدون اتکا به دولت در عرصه اقتصاد نقش آفرینی می کنند.

کلانتری درباره اعطای تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به تعاونگران نیز، گفت: پرداخت وام ارزان و کم بهره به تعاونی ها علاوه بر اشتغالزایی به افزایش تولید و بهره وری و صادرات در شبکه تعاونی ها کمک می کند.

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از گفت وگو با ایسنا، حمایت از مشاغل خانگی را از اولویتهای وزارت تعاون ذکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد زمینه بازاریابی و فروش در مشاغل خانگی

ایجاد زمینه بازاریابی و فروش در مشاغل خانگی