مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 05:362015-12-01فرهنگي

فیلم های جشنواره عمار در 155 محله شیراز اکران می شود


دبیر جشنواره عمار استان فارس از اکران فیلم های جشنواره عمار در 155 محله شیراز خبر داد و گفت: 10 آذر آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره است.

- مجید تجرد در گفت وگو با خبرنگار ، اظهار داشت: اکران فیلم های عمار در استان فارس از نیمه دی ماه آغاز و فیلم های جشنواره عمار در 155 محله شیراز اکران می شود و 10 آذر آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره است.

وی با بیان اینکه 30 شهرستان استان فارس آمادگی اکران فیلم های جشنواره عمار را دارند، گفت: اسامی 30 رابط شهرستانی برای هماهنگی در سایت جشنواره همراه با شماره تلفن آن ها قرار داده شده است.

دبیر جشنواره عمار استان فارس با بیان اینکه یکی از تفاوت های اکران فیلم های جشنواره عمار با سال گذشته اکران برای اقشار مختلف است، افزود: زندان عادل آباد شیراز یکی از مناطقی است که برای اکران فیلم انتخاب شده است که با هماهنگی مسئولان زندان این کار انجام می شود.

تجرد خاطرنشان کرد: فراخوان شرکت در این جشنواره مردمی از شهریور ماه امسال در پنج بخش و هشت موضوع مختلف فیلم سازی، فیلمنامه نویسی، انیمیشن، مستند کوتاه، پژوهش ها، مقالات سینمایی، گرافیک و بازی های رایانه ای آغاز شده است.

وی تصریح کرد: علاقمندان می توانند جهت اطلاع از آخرین اخبار و تصاویر مربوط به جشنواره مردمی عمار به آدرس های اینترنتی ammarl


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های جشنواره عمار در 155 محله شیراز اکران می شود

فیلم های جشنواره عمار در 155 محله شیراز اکران می شود