مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 05:262015-12-01سياسي

استان مرکزی به عنوان «معین» استان ایلام انتخاب شد


پیرو دستور ابلاغی از سوی وزارت کشور مبنی بر تشکیل ستاد مردمی اربعین و برنامه فوق العاده ای که به استان مرکزی ابلاغ شده است این استان به عنوان استان معین ایلام انتخاب شد.

- عزیز فیلی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اراک"، با اشاره به اقدامات انجام داده شده در راستای برگزاری مراسم اربعین اظهار داشت: با عنایت به اقداماتی‎که در ستاد اربعین اجرا شده است و جلساتی که در وزارت کشور با استانداران کشور برگزار شد مقرر گردید که هراستان یک ستاد مردمی برای ساماندهی بهتر مراسمات اربعین داشته باشد.

وی افزود: ستاد اربعین در استان مرکزی تشکیل و اقدامات نخست درباره اربعین حسینی و وظایف هر استان مشخص شد و در قالب جلسه هایی که در استان با حضور نماینده ولی فقیه داشتیم وظایف هردستگاه مشخص و ابلاغ شد.

معاون عمرانی استانداری مرکزی با اشاره به اقدامات انجام شده استان مرکزی در مراسم اربعین حسینی گفت: با توجه به هجوم زوار به مرز مهران و علاقه مندی آحاد مردم به این مرز و به دلیل آشنایی که استان مرکزی با استان ایلام داشت استان مرکزی به عنوان استان معین استان ایلام انتخاب شد.

فیلی تصریح کرد: حدود 4هفته پیش اولین بازدید ما از ایلام و مرز مهران انجام شد و برای مرز مهران پیش بینی های لازم انجام شد و مهران را به عنوان پایلوت و معین خود اعلام کردیم ودر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان مرکزی به عنوان «معین» استان ایلام انتخاب شد

استان مرکزی به عنوان «معین» استان ایلام انتخاب شد