مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 05:102015-12-01سياسي

جزییات برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه براساس آیین نامه جدید


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فردوسی جزییات برگزاری کرسی های آزاداندیشی در این دانشگاه را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر ایسنا منطقه خراسان، دکتر علی یوسفی با اشاره به آیین نامه کرسی های آزاداندیشی اظهار کرد: هدف اساسی از برگزاری کرسی های آزاداندیشی ایجاد فرصت قانونی مناسب برای بیان آزادانه و ناصحانه اندیشه ها در دانشگاه است.

وی با اشاره به کارکرد کرسی های آزاداندیشی گفت: با رونق بخشیدن به کرسی های آزاداندیشی گفت وگوهای فرهنگی و تبادل آرا در دانشگاه منطقی تر شده و تدریجا روحیه حقیقت جویی و نقدپذیری در دانشگاه رشد بیشتری پیدا می کند.

یوسفی بردباری فکری و آزاداندیشی را لازمه تولید علم و نظریه پردازی دانست و تاکید کرد: تنها از طریق تضارب آراء در یک فضای منطقی و اخلاقی اندیشه ها بارور می شود و برخلاف آن در محیط فکری بسته و گرفتار جمود نمی توان انتظار نوآوری و خلاقیت داشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فردوسی، جریان آزاداندیشی در چارچوب آیین نامه کرسی های آزاداندیشی را نیازمند حمایت مسئولین دانشگاه، دانشجویان و اعضای هیات علمی دانست و اظهار کرد: در آیین نامه جدید کرسی های آزاداندیشی تا حد زیادی فرصت قانونی، امن و عادلانه برای تضارب آراء در اشکال گوناگون تضمین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه براساس آیین نامه جدید

جزییات برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه براساس آیین نامه جدید