مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 04:202015-12-01بين الملل

هیئتی از سنای آمریکا به منطقه کردستان عراق سفر و با مقامات کرد دیدار کرد


دو سناتور آمریکایی روز دوشنبه به منطقه کردستان عراق سفر و در دیدار با مقامات کرد سناریوهای بعد از نابودی داعش را بررسی کردند.

جان مک کین رییس کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا و لیندسی گراهام همکار وی در سنا که عراق سفر کرده اند روز دوشنبه وارد منطقه کردستان عراق شدند و در دیدار با مقامات این کشور نیازهای نیروهای پیشمرگ را در خصوص مبارزه با عناصر گروه تروریستی داعش و سناریوهای بعد از داعش بررسی کردند.

دولت منطقه کردستان عراق در بیانیه ای اعلام کرد این هیئت آمریکایی روز دوشنبه وارد اربیل شد و با نیچروان بارزانی نخست وزیر این منطقه دیدار کرد.

دو طرف ( هیئت آمریکایی و بارزانی ) نیازهای فوری منطقه در جنگ با داعش را بررسی کردند و هیئت آمریکایی در این دیدار بار دیگر آمادگی کشورش را برای حمایت از نیروهای پیشمرگ اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است این هیئت آمریکایی پیشتر روز دوشنبه با برهم صالح نخست وزیر سابق منطقه کردستان نیز دیدار کرد و دو طرف بر اهمیت مجبور کردن گروه های تروریستی داعش به عقب نشینی از جبهه های نبرد تاکید کردند.

این هیئت آمریکایی همچنین پایبندی خود را به حمایت از عراق و منطقه کردستان عراق در جنگ با تروریسم اعلام و در خصوص پیروزی ها و پیشروی های نیروهای پیشمرگ ابراز خرسندی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئتی از سنای آمریکا به منطقه کردستان عراق سفر و با مقامات کرد دیدار کرد

هیئتی از سنای آمریکا به منطقه کردستان عراق سفر و با مقامات کرد دیدار کرد