مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 01:012015-11-30اقتصادي

محرومین 800 روستا خاش از خدمات کمیته امداد بهره می برند


محرومین 800 روستای خاش از خدمات کمیته امداد بهره می برند.

- منصورایرندگانی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان، اظهار داشت: محرومین 800 روستا خاش بالغ بر 16000 نفر به صورت دائم از کمک های امداد بهره می برند.

فعالیت های این نهاد مقدس برای ارتقاء معیشت و اقتصاد خانواده های تحت حمایت این نهاد صورت گرفته است و تاکنون بالغ بر 6 هزار و 100 خانوار بصورت دائم از خدمات این نهاد مقدس بهره مند هستند.

وی گفت: اکثر مددجویان مورد حمایت متقاضی طرح های کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی و همچنین تمام وام گیرندگان اشتغال سنوات گذشته موفق به ایجاد شغل برای خود و اعضای خانواده شده اند.

وی افزود: .

توجه به مشکلات اشتغال و خودکفایی محرومان زیرپوشش امداد، ایجاد مجتمع های کشت و صنعت و گردشگری، اعطای تسهیلات بدون بهره و حمایت از تحصیل فرزندان نمونه ای از برنامه های حمایتی این نهاد مقدس است.

مدیرکمیته امداد خاش با بیان اینکه 66 درصد گروه هدف کمیته امداد شهرستان خاش زنان سرپرست خانوار هستند، اضافه کرد: در حال حاضر بیش از دو هزار و 600 دانش آموز و 400 دانشجوی نیازمند در شهرستان خاش شناسایی شده اند.

ایرندگانی گفت: توانمندسازی نیازمندان به منظور تامین مایحتاج ضروری زندگی، ارتقای شاخصه های سلامت اجتماعی و کمک به اقشار کم درآمد در قالب ارائه طرح های حمایتی از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومین 800 روستا خاش از خدمات کمیته امداد بهره می برند

محرومین 800 روستا خاش از خدمات کمیته امداد بهره می برند