مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 23:402015-11-30ورزشي

بازیکن مسلمان بوندس لیگا نان را از روی چمن برداشت و بوسید+عکس


این حرکت بازیکن مسلمان ترکیه ای دقایقی بعد با استقبال شبکه های اجتماعی روبه رو شد و میلیون ها بار مورد بازدید و تمجید قرار گرفت.

این در حالی بود که کارگردان تلویزیونی بازی هم بارها این صحنه را به تصویر کشید تا چهره تخریب شده مسلمانان در اروپا به واسطه .

- " این حرکت بازیکن مسلمان ترکیه ای دقایقی بعد با استقبال شبکه های اجتماعی روبه رو شد و میلیون ها بار مورد بازدید و تمجید قرار گرفت.

این در حالی بود که کارگردان تلویزیونی بازی هم بارها این صحنه را به تصویر کشید تا چهره تخریب شده مسلمانان در اروپا به واسطه اقدامات تروریستی گروه داعش ترمیم شود کد خبر: 551217 تاریخ انتشار: 09 آذر 1394 - 23:44 - 30 November 2015 در جریان دیدار شالکه و بایر لورکوزن هاکان چالهان اوغلو ملی پوش ترکیه ای باشگاه لورکوزن تکه نانی را که روی نقطه کرنر افتاده بود از روی چمن برداشت و بوسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، چالهان اوغلو که پرورش یافته فوتبال آلمان است و نژادی ترک دارد اینروزها ستاره باشگاهش به حساب می آید با این حرکت تقدیر رسانه های اروپایی را متوجه خود کرد.

بازیکن 22 ساله بایرلورکوزن وقتی برای نواختن ضربه کرنر به گوشه میدان رفت متوجه پرتاب یک تکه نان به سمت خود شد و نان را از روی زمین برداشت و 3 بار بوسید و به بیرون زمین گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکن مسلمان بوندس لیگا نان را از روی چمن برداشت و بوسید+عکس

بازیکن مسلمان بوندس لیگا نان را از روی چمن برداشت و بوسید+عکس