مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 21:462015-11-30سياسي

یادواره 175 شهید غواص در دانشگاه پیام نور ساوه برگزار شد


آیین یادواره 175 شهید غواص به مناسبت هفته بسیج با حضور دانشجویان جانباز، خانواده شهدای دانشجو و جمعی از دانشجویان و مسئولین استانی و شهرستانی امروز در دانشگاه پیام نور ساوه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو در اراک؛ آیین یادواره 175 شهید غواص به مناسبت هفته بسیج با حضور دانشجویان جانباز، خانواده شهدای دانشجو و جمعی از دانشجویان و مسئولین استانی و شهرستانی نهم آذر ماه در دانشگاه پیام نور ساوه برگزار شد.

هادی غفاری، رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی، در این آیین با اشاره به آیات قرآن در رابطه با شهداء گفت: خداوند در 10 آیه از قران کریم به ویژگیهای شهداء اشاره می کند از جمله می توان به اعمال آنها نابود نشدنی است، هیچ خوف و اندوهی بر آنها نیست، خون شهداء پاک است، و شهیدان زنده اند و پیش خدا روزی می گیرند.

غفاری به حدیث رسول اکرم (ص) اشاره کرد و اظهار داشت: شهید نظر می کند به وجه الله و هر شهید می تواند 70 هزار نفر را شفاعت بکند.

در ادامه حجت الاسلام غلام حسین رضا زاده، مدرس حوزه و دانشگاه و سخنران آیین، با مقایسه جنگ تحمیلی ایران با جنگ بدر از نظر تجهیزات و تعداد کم در مقابل خیل بیشمار دشمنان گفت: نقطه قوت و رمز پیروزی 8 سال دفاع مقدس، داشتن ایمان و اعتقاد به خداوند منان، پیروی از ولایت فقیه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 175 شهید غواص در دانشگاه پیام نور ساوه برگزار شد

یادواره 175 شهید غواص در دانشگاه پیام نور ساوه برگزار شد