مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 19:512015-11-30اقتصادي

320 میلیارد ریال برای بیمه کشاورزان و عشایر مازندران هزینه شد


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران با تاکید بر افزایش چتر بیمه ای کشاورزان استان در صندوق، گفت: دولت تدبیر و امید سال گذشته 320 میلیارد ریال برای بیمه کشاورزان و عشایر مازندران هزینه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علی قمی اویلی عصر امروز در جلسه ستاد بیمه کشاورزان و روستاییان و عشایر شهرستان محمودآباد، اظهار داشت: نقش جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت و درمان و دستگاه های فرهنگی در اطلاع رسانی به عموم مردم جهت بهره مندی از خدمات این صندوق بیمه موثر است.

وی افزود: جامعه هدف بیمه اجتماعی و کشاورزی و روستایی و عشایری در مازندران بیش از 500 هزار نفر است.

قمی، عدم زیر پوشش قرار گرفتن حداقل 200 هزار نفر در مازندران را دلیل نبود ادارات مستقل در شهرستان ها عنوان و تصریح کرد: دولت تدبیر و امید سال گذشته 320 میلیارد ریال اعتبار در حوزه صندوق بیمه کشاورزی و روستایی در مازندران هزینه کرده است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندرا، افزایش ظریب نفوذ و گسترش چتر بیمه برای حمایت از آحاد اقشار کم درآمد جامعه را از اهداف راهبردی این ستاد عنوان کرد.

وی گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان و عشایری، متولی حمایت از افرادی بوده که درآمد مالی آنها کمتر از حداقل قانون کار و تعیین شده از سوی سازمان تامین اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

320 میلیارد ریال برای بیمه کشاورزان و عشایر مازندران هزینه شد

320 میلیارد ریال برای بیمه کشاورزان و عشایر مازندران هزینه شد