مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 18:262015-11-30ورزشي

مهاجری: مقابل ذوب آهن دستمان بسته بود


به خاطر مشکلاتی که داشتیم و مصدومیت بازیکنان مقابل ذوب آهن دستمان بسته بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازن، رضا مهاجری در کنفرانس خبری پس از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: بازیکنان ذوب آهن از موقعیت ها به سود خود استفاده کردند و ما را دست خالی به مشهد برگرداندند.

وی افزود: دوست داشتم در شرایط بهتری با ذوب آهن بازی کنیم؛ با مشکلات بسیاری به اصفهان آمدیم که این مشکلات در جریان بازی خودش را نشان داد؛ ما 10 روز قبل برای این دیداربلیط گرفتیم اما روز گذشته پرواز لغو شد و با این اتفاق تمرکز بازیکنان را از بین رفت.

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: ما مجبور شدیم بازیکنان را با 3 پرواز به اصفهان بفرستیم و برخی بازیکنان ما 4 بامداد به هتل برسند و ساعت 6 میلاد خوابیدند چگونه یک بازیکن در این شرایط می تواند بازی کند همانطور که دیدیم غریبی را در دقیقه 10 به خاطر مصدومیت از دست دادیم.

وی بیان کرد: تقی زاده و بادامکی که در بازی های قبلی بهترین تیم ما بودند امروز بیشترین اشتباه را داشتند و بقیه هم نتوانستند کیفیت واقعی خود را نشان دهند.

مهاجری با انتقاد از عدم تعویق این بازی تصریح کرد: تا به امروز چند مرتبه لیگ دچار وقفه شده اما یک بار هم صدای پدیده در نیامده و ما به احترام سازمان لیگ حرفی نزدیم، اما مگر چه اتفاقی می افتاد که این بازی تا چهارشنبه به تعویق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجری: مقابل ذوب آهن دستمان بسته بود

مهاجری: مقابل ذوب آهن دستمان بسته بود