مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 18:252015-11-30فرهنگي

24 مقاله پذیرفته شده در جشنواره ی تئاتر فجر معرفی شدند


چکیده 24 مقاله از بین مقالات ارسال شده برای شرکت در سمینار پژوهشی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از سوی کمیته علمی سمینار پذیرفته و اسامی آنها اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس اقسامی دبیر اجرایی سمینار پژوهشی جشنواره با ابراز خرسندی از مشارکت بسیار مطلوب اساتید، هنرمندان و پژوهشگران تئاتر کشور در زمینه ارسال مقالات خود به سمینار پژوهشی جشنواره سی و چهارم تئاتر فجر و همچنین ارج نهادن به تلاش همه این عزیزان اعلام کرد: کمیته علمی سمینار متشکل از :دکتر مهدی حامد سقاییان ، دکتر بهروز بختیاری و دکتر سعید اسدی پس از بررسی مقالات ارسال شده، چکیده 24 مقاله را برای حضور در سمینار مورد تایید قرار داد.

به گفته اقسامی؛ آخرین مهلت ارائه نسخه کامل مقالات تایید شده تا پایان وقت اداری روز سه شنبه اول دیماه سال جاری تعیین شده و پذیرفته شدگان می بایست نسخه کامل مقالات خود را مطابق شیوه نامه اجرایی به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر ارسال کنند.

بر پایه این گزارش، مقالات پذیرفته شده از استانهای: فارس، کرمان،تهران، بوشهر، سمنان، کردستان و هرمزگان به دبیرخانه جشنواره ارسال شدند.

همچنین فهرست چکیده مقالات پذیرفته شده و نویسندگان آنها عبارتند از: 1- سیر طولی گروه ها و کمپانی های تئاتری در ایران (از 1290 تا 1394) نوشته مهنوش نصیری از فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 مقاله پذیرفته شده در جشنواره ی تئاتر فجر معرفی شدند

24 مقاله پذیرفته شده در جشنواره ی تئاتر فجر معرفی شدند