مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 17:552015-11-30اجتماعي

تکذیب شایعه "حدف ویزا برای خروج زائران"


فرمانده مرزبانی ناجا ضمن تکذیب خبری مبنی بر " عدم نیاز به اخذ ویزا برای خروج زائران اربعین " که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، تاکید کرد: - سفر به عتبات تنها با داشتن گذرنامه و ویزا ممکن است.

سردار قاسم رضایی در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دراین باره تصریح کرد: چنین ادعاهایی کذب بوده و به هیچ عنوان تایید نمی شود.

خروج از مرز تنها با داشتن گذرنامه معتبر و ویزای کشور عراق ممکن است و ماموران مرزبانی از تردد زائران فاقد گذرنامه یا ویزا به آن سوی مرز جلوگیری خواهند کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه در آستانه اربعین ازدحام در مرزها و پایانه های مرزی افزایش داشته است، تصریح کرد: شاهد خروج جمعیت زیادی از عاشقان حسینی به سمت کربلا هستیم اما هیچ یک از این افراد امکان خروج بدون گذرنامه یا ویزا را نداشته اند.

رضایی تاکید کرد: به هیچ عنوان امکان برداشتن شرط گذرنامه و ویزا وجود ندارد و ماموران پلیس با جدیت بر این موضوع نظارت دارند.

زائران از آوردن اقلام ممنوعه خودداری کنند وی با بیان اینکه مرزبانان در مرزهای کشور در آماده باش کامل هستند و تمامی فعالیت ها را رصد می کنند بهایسنا، گفت: با توجه به موج بازگشت که پیش بینی می شود از روز پنج شنبه آغاز شود، فرماندهی مرزبانی تمهیدات ویژه ای نیز پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب شایعه "حدف ویزا برای خروج زائران"

تکذیب شایعه "حدف ویزا برای خروج زائران"