مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 16:412015-11-30سياسي

مقام معظم رهبری افقهای جدیدی را در متن جوامع اروپایی باز کردند


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نامه نخست و دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی گره های ذهنی جوانان اروپایی را باز می کند و افقهای جدیدی را فراروی آنها می گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علیرضا زاکانی امروز در حاشیه یادواره شهید شهریاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 6 هزار سانتریفیوژ جمع آوری شده و جایگزین کردن این تعداد به مدت زمانی طولانی نیاز دارد.

وی ابراز کرد: با نگاه به گذشته آمریکا مشخص می شود آنها به تعهدات خود پایبند نیستند و به کمترین وعده های خود عمل نمی کنند و به چیزی جز چپاول سایر جوامع راضی نیستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم 10 مولفه شورای عالی امنیت ملی و 9 ماده ای که مجلس ارئه کرده به ویژه 9 بندی که مقام معظم رهبری تأکید کردند توسط مسئولان دنبال شود تا تضمینی برای اجرای برجام باشد.

وی بیان کرد: ما معتقدیم عدم رعایت تعهدات از سوی آمریکا کاملا مشهود است و برخلاف بند هشت برجام مدام ایران را تهدید می کنند و امیدواریم با ایستادگی مسئولان کشور شاهد اجرای برجام که در آن منافع ملت ایران تأمین شود، باشیم.

زاکانی گزارش آمانو از فعالیت های هسته های ایران را سیاسی عنوان کرد و افزود: امیدواریم شورای حکام در همین ماه گزارش نهایی خود را برای جبران این موضوع ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام معظم رهبری افقهای جدیدی را در متن جوامع اروپایی باز کردند

مقام معظم رهبری افقهای جدیدی را در متن جوامع اروپایی باز کردند