مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 16:362015-11-30سياسي

سازمان های مردم نهاد استان لرستان خدمت به مردم را اصل قرار دهند


سازمان های مردم نهاد در جهت تأثیرگذاری بر سیاست های دولت و تنظیم رفتار ملت فعالیت می کنند تا راه را برای خدمت به مردم هموار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحبیب الله خجسته پور عصر امروز در همایش نقش سازمان های مردم نهاد در همدلی و هم زبانی، دولت و ملت که در سالن شهید آوینی ارشاد اسلامی خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: هر ساله از جانب مقام معظم رهبری عنوانی برای سال انتخاب می شود که این عنوان راهنمای یک ساله ما در هر فعالیت های سیاسی، اجتماعی و مدیریتی است.

وی با بیان اینکه ترتیب و توالی شعار سال مدبرانه بوده است، افزود: قطع به یقین، این نام گذاری زیرکانه و هوشمندان شعار سال با توجه به اتفاقات پیش رو در سال انجام می گیرد.

فرماندار خرم آباد عنوان کرد: اگر بگوییم همدلی و همزبانی، دولت و ملت، آن را به یک ارتباط بین دولت و ملت محدود کرده ایم ولی با مقدمه قرار دادن دو واژه دولت و ملت، سه برداشت از آن حاصل می شود.

وی تصریح کرد: نخستین برداشت، رابطه افقی بین همه ارکان دولت در جهت همدلی و هم زبانی است یعنی باکرامت انسانی در رده های دولتی باهم سخن بگوییم و کرامت مجلس را نگه داریم.

خجسته پور تصریح کرد: شکل دوم همدلی و هم زبانی بین ارگان ملت است و همه در راستای خدمت به جامعه همدل و هم زبان تلاش کنند و شکل سوم همدلی و هم زبانی بین همه ارگان دولت و ملت است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان های مردم نهاد استان لرستان خدمت به مردم را اصل قرار دهند

سازمان های مردم نهاد استان لرستان خدمت به مردم را اصل قرار دهند