مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 15:512015-11-30فرهنگي

برج میلاد؛ سینمای اصحاب رسانه جشنواره سی وچهارم فیلم فجر


مشاور دبیر و مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر درباره انتخاب کاخ این رویداد سینمایی توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، سیدصادق موسوی، مشاور دبیر و مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر اظهارکرد: از آنجایی که برج میلاد به عنوان نماد فرهنگی و ملی کشور خدمات زیادی را به جامعه هنری ارائه کرده است؛ ستاد برگزاری جشنواره پس از گفت و گوهای طولانی و گمانه زنی با اصحاب رسانه به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات رسانی به دنبال راهکارهای ویژه ای بوده است.

وی یادآور شد: ضمن تقدیر و تشکر از شهرداری محترم تهران و مجموعه برج میلاد که در دوره های گذشته همکاری سازنده ای با جشنواره فیلم فجر داشته اند امید است با برنامه ریزی دقیق تر و منسجم تر، امسال شاهد میزبانی هرچه باشکوه تر از اصحاب رسانه و هنرمندان سینمای کشور در برج میلاد باشیم.

مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر ادامه داد: در ضمن مکان برگزاری کاخ مردمی جشنواره پس از بررسی های نهایی اعلام خواهد شد.

موسوی در پایان تصریح کرد: اعلام قطعی طرح هایی که در ستاد برگزاری جشنواره در حال بررسی است تنها از سوی روابط عمومی جشنواره مورد تایید بوده و هر اظهارنظری دراین باره، گمانه زنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برج میلاد؛ سینمای اصحاب رسانه جشنواره سی وچهارم فیلم فجر

برج میلاد؛ سینمای اصحاب رسانه جشنواره سی وچهارم فیلم فجر